Bekijk de resultaten van onze praktijk enquete

Praktijkenquete

Respons; 84% en 57%, 
51% vrouw, 41% man, 8% onbekend
Gemiddelde leeftijd 48 jaar.

De patiënten ervaren de klantvriendelijkheid, behandeling en organisatie van de praktijk erg positief(gemiddeld 92%) . Deze patiënten zouden de praktijk zeker aanraden. Een enkeling zou de wachtkamer veranderen met ‘living colours” en andere tijdschriften.
Een gering aantal patiënten missen de omschrijving van de behandeling van de rekening, nadat deze bij de zorgverzekeraar vandaan komt(5%).
Problemen, informatie over tandheelkundige onderwerpen en verzorging van de patiënt door de behandelaars, scoren goed(>92%).
De vergoedingen van de aanvullende verzekeringen en de tandheelkundige kosten van de oude verrichtingen van 2011 worden niet erg positief ontvangen(20%).
Een enkeling wil meer informatie tijdens en na de behandeling( 5 tot 15%).
Bij het oplossen van problemen van een rekening is een enkeling(10%) niet tevreden.

De behandeling bij tandarts Brackman en Meijer wordt als vakkundig, schoon ervaren(95%).
Ook de behandeling met kinderen scoort hoog(99%).
De preventie assistenten, met hun preventieve handelingen, zijn bij de patiënten die daar onder behandeling zijn geweest, als erg prettig en professioneel ervaren(95%)
De behandelkamers worden net en schoon gevonden(95%)
De privacy in de behandelkamers en behandelstoel zijn door 85% als goed tot zeer goed gevonden.
De tandheelkundige apparatuur wordt “goed” ervaren(92%). De behandelingen verlopen in harmonie tussen behandelaar en patiënt.(95%).
De wachtruimte vinden de patiënten  prettig, groot genoeg en staat er netjes bij(95%).
De lectuur; 37% zou andere lectuur in de wachtkamer hebben liggen.
De isolatie tegen storende geluiden wordt door een deel niet goed/matig ervaren(28%)

De patiënten aan de telefoon worden goed te wordt gestaan(95%) en de patiënten hebben genoeg mogelijkheid om hun afspraak te kiezen(95%).
Ook de termijn voor volgende afspraak is goed.(95%)
De praktijk is goed bereikbaar voor automobilisten(85,5%) en openbaar vervoer.
De openingstijden worden als goed ervaren(80%).
De telefonische bereikbaarheid kan beter.(10% scoorde laag)